Warning: Constant WP_MEMORY_LIMIT already defined in /home/omakuntout/domains/omakuntoutus.fi/public_html/wp-config.php on line 109

Warning: Constant WP_MAX_MEMORY_LIMIT already defined in /home/omakuntout/domains/omakuntoutus.fi/public_html/wp-config.php on line 110
Vaihe 3 – HSR-harjoittelu | Omakuntoutus

Vaihe 3 – HSR-harjoittelu

Vaihe 3 – HSR-harjoittelu

HSR-harjoittelu (Heavy Slow Resistance)

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”20″]Kolmannessa vaiheessa harjoitellaan HSR-periaatteen mukaan korkeakuormitteista hidasta harjoittelua lihaksen kaikilla toimintatavoilla. Tässä vaiheessa painotetaan edelleen hidasta liikettä, koska jänteet tyypillisesti sietävät sen paremmin, vaikka se olisikin luonteeltaan raskasta. Harjoituksen tavoitteena kasvattaa sekä lihasvoimaa että etenkin jänteen kuormituksensietokykyä. Harjoituksessa pidetään jälleen pyyherulla varpaiden alla.

Tämän vaiheen harjoitukset voi tehdä joko itse laskien tai metronomin avustuksella, jos haluat yrittää edetä valmennuksessa nopeampaan tahtiin.[/text_block]

Harjoittele treenivideomme tahdissa

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”20″]Treenivideomme laskee toistot, antaa metronomin äänimerkit ja kellottaa tauot. Sinun ei tarvitse muuta kuin laittaa video pyörimään ja videon loputtua treeni on tehty! Aloita ala-asennosta. Tämä video käyttää rytmiä 3 sekuntia ylös, 3 sekuntia pitoa ja 3 sekuntia alas.[/text_block]

Siirry seuraavaan vaiheeseen tai palaa aiempaan

[membership_page_listings style=”2″ columns=”3″ product=”1534″ opm=”1″]